पोखरालाइ सम्झिनुको धेरै कारण छन जिन्दगीमा

पोखरालाइ सम्झिनुको धेरै कारण छन जिन्दगीमा;त्यसमा अर्को बिशेष कारण थपियो यसै साताका अन्तिम दुइ दिनमा। District Conference मा District Rotaract Representative Nominee को घोषणा अनि त्यो सुन्दर पलले सँगै ल्याएको र थपेको उत्साह चुनौती र अवसरको मिठो रोमान्चकता।।

पोखरा पुग्दा सम्म सामान्य थियो मन,मुटु को गति अनि अनुहारको रङ चाल सबै पिक्चर पर्फेक्ट जस्तै तर एकाएक समय अवस्था असामान्य बन्दै गयो हरेक साथीहरुको सदासयता र आत्मियताले मनलाइ बोझिलो अनुभव हुन थाल्यो। उनीहरुको माया र बिश्वासले मन फुरुङ कम आफैलाइ अझ परिपक्व र संबेदनसिल ठान्न थालियो ,साथीभाइ मेरो हाउभाउ प्रती सचेत थिए। DRR Nominee को घोषणा पछि साथीभाइले खादा लगाए अबिरले लतपताइदिए मन अर्को कारणले खुशी भयो रातो अनुहार ढाकियो सबैले रातो अबिर देखे अनुहार बिर्सिए।

Acceptance Speech बोल्दा भावुकता पछि घर आएसी video मा हेर्दा स्पस्ट देखियो । माफी पाइयोस केही उल्टा सिधा बोलेकोमा भनिया रैछ हैन ठिक ठिकै बोलिएछ तर मेरा प्रिय आफ्ना मान्छेप्रती ५ मिनेट ४६ सेकेन्ड को धन्यवाद मन्तब्यले न्याय दिदैन झै लाग्यो अनि यो status acceptance speech भाग दुइ जस्तै गरि लेख्दै छु !! Rotaract आगमन सुखद रहेन क्लबमा सदस्य हुन लामै समय पर्खिनुपर्यो (सायद ९ महिना)। त्यतिखेरै थाहा भो ठुलो कुरो रैछ यो movement भनेर यसप्रती सधै बफादार रहने बाचा सुरु भयो सदस्य sergeant at arms …हुदै क्लब अध्यक्ष भैयो । RAC Kathmandu Mid-Town’s President – गर्विलो इतिहास भएको क्लबको प्रेसिडेन्ट मैले यतिखेर छुट्याउने नहुने नाम केहि छन्; लेखा म्याम उहाको अनुभव र लगनले नै काठमाडौ मिड टाउन सलबलाउन सकेको छ, समिर दाइ भाइलाइ सिकाउने सबार्ने थर्काउने माया गर्ने जिम्मा तपाइको, भावना दिदि, आभास दाइ, प्रशान्त दाइ, आमोद दाइ, अनिल दाइ, आमोद दाइ, मन्जुषा दिदि, अरुण दाइ, सब्रिना, रक्षा (यो यात्राको सबैभन्दा सहयोगी सहयात्री हप्पू द ग्रेट) र प्रविन अनि अत्यन्त प्रिय मेरो IPP किशोर अनि सुजन जसलाइ मैले सहृदय मिड टाउनको जिम्मेवारी सुम्पिन सके अनि सिचु तिम्लाइ पनि धन्यबाद, I always feel safe on those safe hands; दाइ दिदिहरु Past Presidents, मेरो बोर्डमा भएका सेक्रेटरी बोर्ड मेम्बर, क्लब मेम्बर अनि शुभ चिन्तक आदी। अहिलेको President कपिल र President Elect अनुश्री, तिमीहरुको मेहनत र लगावको फल हो यो सब र क्लब associate सबैलाइ धन्यबाद। अनि सम्पुर्ण क्लबका अहिलेका लिडरहरु जसले मलाइ यसको लायक सम्झेर साथ सहयोग र समर्थन दिनुभयो सबैमा कृतज्ञता टक्राउन चाहान्छु, यो जित तपाईंहरुको हो।

क्लब पछि District आइपुगियो सदासयताको अर्को नाम आशिष दाइ धन्यबाद तपाइलाई, Amit दाइ जसले मलाइ Trainer जस्तो अहम भुमिका दिएर मलाइ तिखारिन ठाउ दिनुभयो, यो सुरुवात थियो District मा। छुटाउन नहने केहि नाम; सुरज पौडेल – I call him unsung hero, my batch mate; जसले म DRR बन्ने सपना म भन्दा पहिले देखेको थियो, सायद यस्तो सम्बन्ध कमै भेटिन्छ । सुरजलाई सम्झंदै गर्दा २०१३-१४ को प्रेसिडेन्टहरु सबैलाइ सम्झन चाहन्छु जोसंग नजिकबाट काम गरियो – Thank you all my batch-mates। साथै नानी काजी दाइ; दाइ अझै याद छन् Zonal COTS मा तपाईंको session मा बसेर यो मान्छे जस्तै trainer बन्छु भनेर गरेको प्रण ।

अब कुरा गरौँ conference कै; धन्यबाद Rotaract Club of Pokhara Fishtail; तपाईंहरुको मेहनत र मायाले यो सम्मेलन अविस्मरणीय भएको छ। बधाई छ यस सम्मेलनलाइ अर्को उचाइमा पुरयाउनु भएकोमा। सम्पूर्ण Fishtail का साथीहरु बधाई र धन्यवादका पात्र हुन्। साथै पर्दा अगाडीको हिरो नानी दाइ सुशील दाइ र बिर्सिन नहुने पर्दा पछाडीको हिरो सुरज र बहुबली अनि समस्त RDC 2016-17 लाइ बधाई।

केहि साथीहरु: समिप, हरी, सुशील, किशोर, लक्ष्मी जी, स्नेहा, सुमित जोसँग समस्यासँग लड्न सिकियो र Rotaract Movement मा एकोहोरो हुन सिकियो अनि अझै धेरै कुरा एक अर्का सङै सिक्न सिकाउन बाकी छ। धन्यबाद यति बिधि supportive भइ दिएकोमा।
अनि all my fellow Rotaractors देश भरी छरिएर रहेका साथीहरु जस्को बिश्वासको जगमा म उभिएको छु जसको मायाको प्रतिनिधित्व यो धड्कनले गरेको छन अनि जसको म प्रतिको निस्वार्थ भाव जसले मलाइ बोल्न सिकाएको छ धन्यबाद मेरो कोसिस यही सदासयता को सम्मान नै हुनेछ र तपाइको बिश्वासमा खडा हुन सक्नु नै हुनेछ । आभारी छु सबै प्रती सबै सुन्दर मन प्रती जसले मलाइ अङालिदिनुभाछ र आफ्नो प्रतिनिधि स्विकार्नुभाछ।

अन्तमा: Rotaract मा नदेखिने तर सँधै मेरो कदमलाइ साथ दिने मेरो हजुरमा, ममी, बहिनी, काका काकीहरु, मामा माइजुहरु, मेरो cousins हरु, साथीहरु सबैलाइ मनै देखि सम्झन चाहन्छु, बिशेष सम्झना बाबुदाइ र उनि दाइ; धन्यवाद, पर्दामा नादेखिएनी तपाईंहरु मेरो जग हो। साथै अहिले सम्म काम गरेको ठाउँका सहकर्मी, अग्रजहरु प्रति कृतज्ञ छु, वहाँहरुको हौसला र बढावाको नि फल हो यो। बिशेष गरि Thames International College र ICCO Cooperation जस्तो हौशला प्रदान गर्ने संस्थामा आबद्द हुनु कम भाग्यशाली हैन मेरो लागि। अनि मलाई सँधै critical feedback दिएर मैले धेरै सिक्न र जान्न बाँकी छ भनेर झक्झकाउने प्रिय Highway भाइलाइ धन्यबाद र माया; सायद यो यात्राको एउटा मिठो खोज।

गल्ती गरे गाली गर्दिनुहोला
राम्रो गरे सम्झाइदिरहनुहोला
हाम्रो सम्बाद नटुटोस

तपाइहरुको बिश्वास नै मेरो शक्ति हो धन्यवाद प्रिय Rotaract साथीहरु जसले fellowship through service जीवन्त बनाइ यो उचाइसम्म पुराउन मद्दत पुराउनुभाछ। धन्यबाद तपाइ आफ्नो ठाममा जोड गर्नुस म आफ्नो ठाममा जोड गर्छु सुन्दर सभ्य र प्रेमिल देश निर्माणमा हाम्रो भुमिका Rotaract 3292 को भुमिका अझ बलियो बन्दै जाओस।

जय रोटर्याक्ट।
तपाईंहरुले नै बनाएको तपाईंहरुको प्यारो रो. सौगात गौतम।

January 9, 2017 मा लेखिएको फेसबुक status. DRR Nominee announced on January 7, 2017.

Leave a comment